ریمپ ال 90
نوشته شده توسط : nima

ریمپ خودرو ال 90

در این مقاله از ریمپ تندر ال 90 و معایا و مزایای این خودرو که ریمپ بر روی آنها چه تعصیری خواهد گذاشت خواهیم نوشت. تیم تخصصی دکتر ریمپ چندین سابقه در خصوص ریمپ و تیونینگ خودرو داشته و توانسته در مسابقات ریس و درگ افتخارات زیادی کسب کند. برای انجام ریمپ قبل از آن تحقیق کنید و بهترین مرکز تیونینگ خودرو و ریمپ را انتخاب کنید.

اصلا چرا دریچه گاز برقی روی ال 90 کار گذاشته شد ؟ به منظور لذت بیشتر رانندگی و کله نکردن خودرو پس از گاز دادن و هنگام برداشتن پا از روی پدال گاز، این قطعه روی ال 90 های حدود سال 88 به بعد نصب شد ، ولی بدلایل برنامه ریزی اشتباه و مشکلات سخت افزاری سبب کند شدن و حرکت ضعیف خودرو میشوند.

ریمپ سنسور دوم اکسیژن ال 90

خودروهای ال 90 جدید سنسور اکسیژن دوم دارند که در موارد متعدد دیده شده که سنسور دوم اکسیژن بدلیل حساسیت زیادتر در مواجهه با بنزین های بی کیفیت دچار آسیب میشوند و یا خطا می اندازند و یا خطا نمی اندازند. در هر دو صورت مشکلاتی در روند حرکتی خودرو پیش می آورد.

در صورتی که خطا نیندازد با یک برنامه نویسی خاص ، اصلاح حرکتی و بهینه سازی رخ میدهد ، در صورتی که خطا بیندازد یا با برنامه نویسی مشکلش حل میشود و یا بایستی سنسور را حذف کرد. تمامی موارد ذکر شده از اصلاح تا حذف ، همه جزئی از ریمپ است.

ریمپ سنسور دوم اکسیژن ال 90

افزایش گشتاور ال  90

مهمترین مشکل ال 90 های جدید گشتاور پایینتر نسبت به نمونه های قبلی و یا موتورهای دیگر است، با ریمپ تیکنیکال میتوان نواقص نرم افزاری ایسیو زیمنس ال 90 را بر طرف کرد و جداول نرم افزاری را با هم دیگر منطبق کرد و در نهایت به گشتاور بالاتر و سریعتر دست پیدا کرد ، قابل ذکر است که این گشتاور بالاتر انگشت شمار است و به این معنا نیست که 140 نیوتن پس از ریمپ به 300 ! برسد. بیشتر بخوانید:

·        مشخصات فنی تندر یورو 2

·        موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه

·        حجم موتور 1600

·        تنفس موتور طبیعی

·        انتقال نیرو دف جلو

·        قدرت    105 اسب بخار

·        گشتاور  140

·        جعبه دنده 5 دنده

        شتاب صفر تا صد 10.5

·        سرعت   183 km/h

آیا ال 90 با ساندرو متفاوت است ؟

از لحاظ جعبه دنده و گیربکس و سیستم تعلیق و ظاهر با همدیگر متفاوت هستند ولی موتور و ایسیو مشابه است. موتور و کامپیوتر این خودرو ها از لحاظ سخت افزاری بسیار قوی و جزو جان سخت های دنیا محسوب میشوند !

ایسیو ال 90

چه نوع تقویت هایی برای ال90 توصیه میشود ؟

این خودرو کاملا ساده و خانوادگی و مقاوم ساخته شده و به هیچ وجه یک خودرو مسابقه ای و یا ماشن کورس گذاشتن نیست ، لذا به غیر از ریمپ ایسیو جهت تقویت توصیه خاصی نداریم.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: